ingen respekterar livet

hej.
har nu suttit i en timme och kollat massor av sidor för gymnasieskolor.
skrev upp ett par stycken:
- humanus i lund
- drottning blanka i hbg
- olympia i hbg
- spyken i lund
- procivitas i hbg
- john bauer i lund
- johannes hedberg i hbg
- campeon i hbg

och efter jag gått igenom alla var endast fem kvar;
- humanus i lund
- olympia i hbg
- spyken i lund
- procivitas i hbg
- campeon i hbg

som ni kanske ser har jag bara valt hbg och lund, för att jag tycker det är ganska nära och
dom har bra skolor.
av dessa fem var tre lite bättre än dom andra:
- humanus i lund
- procivitas i hbg
- campeon i hbg

både humanus och procivitas är det naturvetenskap som gäller och campeon samhäll men det verkar asbra iaf.
hade campeon haft NV så hade jag hittat den perfekta skolan, och procivotas verkar asbra
men det är 300 i intagningspoäng :/
och humanus verkar jätte bra med stor gemenskap.

jaja, ska lägga mig nu, skola imorn juh.
ciao!

peace out ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina Sigfridson

Jag går NV på Procivitas i Hbg och det är verkligen toppen! :)

2011-01-16 @ 22:41:09
Postat av: daniella

okej, :)

2011-01-17 @ 16:22:50
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0