säg ingenting till mig

Hemkommen från skolan och allt det där, borde plugga men känner inte för det.
Gör det efter maten istället, hahaha.
Känns som jag kryddar med en låt i ett par dagar sen kommer en ny.
Nu är det i alla fall "Säg ingenting till mig - Melissa Horn", ni borde lyssna på
texten innan ni säger att den är dålig, wonderful!
Här har ni Spotifylänk i fall ni skulle få för er att lyssna på den.
Melissa Horn – Säg ingenting till mig



Dag 3 - Min favortitårstid och varför.


Min favoritårstid är ganska uppenbar eftersom jag skriver om den ganska mycket.
När man bara kan gå i shorts och linne utan dunjacka och långkallingar under byxorna.
När man kan bada istället för att åka skridskor.
När man kan sola istället för att gå och frysa.
Nu har ni kanske listat ut årstiden om ni inte redan visste?
Det är såklart sommaren, den bästa delen av mitt liv.
T.ex. I somras fann jag nog världens bästa vän, underbar chey i alla fall.
Du vet vem du är och du är bara bäst och jag älskar dig mest!
Sen älskar jag Odensjön, så mysigt att bada där, finns ingen botten som man slår i
bara ett mörker som man dyker rakt ner i.
"Jag famnar i mörkret, men i dig såg jag ljuset".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0