i will stay until the sun is up

dagen började med att angelika kom och väckte mig eftersom hon tog den extra tidiga bussen för att
kunna ta det chill och göra angelikaspecialafläta på mig, får inte glömma frulle.
rulla vidare och mötte felix, sen inom gunnarsson för handla lite till nationella.
och bara för att jag handla en drickyoghurt, ett choklad och en vitamin water så var jag tjock.
eller enligt felix, men det var juh för att han ville ha chokladet och drickyoghurten.
nationella gick lite bättre än bra, eller det kändes så i alla fall, var klart cirkus ½ halvtimme innan.
följde med angelika hem.
nu ska jag snart dra vidare till en megabra träning, ps. skrev en del om fotbollen på nationella, känner
mig som ett fotbollsfreak, men det kan jag ta.
pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0