du, håll ut

- Min frilla är juh inte så dålig när jag fixar den som jag vill. Fixar man inte den så är den ful som skrot.
- Träningsmatch imorn kl 13 i ystad samling kl 10:45, längre bort får man leta efter jaja man ska inte klaga.
- Laddar nu ner "Titanic 2" hade ingen aning om att det fanns fråns jag kollade facebook nyss, haha.
- Hoppas det blir god mat idag för jag är vrååååååålhungrig, som alltid efter träning.
- Jag skakar asmycket efter träningarna på lördagar, inte för att jag fryser, wierd!
- Nu pallar jag inte skriva mer så ni får en bild istället...

- jag sjunger med till alla låtar jag kan, även om jag inte kan hela, mimar ibland om jag inte kan sjunga, wierdo daniella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad söt du är daniella :)

2011-02-26 @ 21:26:36
URL: http://amandaalouise.blogg.se/
Postat av: d

som du vännen :)

2011-02-26 @ 21:48:25
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0