drop it to the floor

Kollar TimeOut nu, Solsidan sluta nyss, grymt program assoe.
Matchen innan i Ystad blev tyvärr förlust med 3 - 1, Lina fick värsta knockouten
i huvudet och fick en jättestor bula precis ovanför ögat helt blått.

Låt soooommaren komma NU!



Dag 2 - En person som jag vill träffa just nu

En person som jag vill träffa just nu? Jo ja, det är väll alla mina vänner nu efter sportlovet.
Eller kanske min pappa, har inte sett honom på si sådär 2 veckor.
Det finns ingen så direkt person som kommer upp i huvudet.
Fast HOFFAMESTRO & CHRAA skulle jag inte tacka nej att träffa, det bästa bandet ever.
Alla drömmer väll om att träffa sin/sina idoler.
Jag vet t.ex. att Linn vill träffa Jonas Brothers och Saga Justin Bieber, skulle göra mycket
för att träffa HOFFMAESTRO & CHRAA, vore jäkligt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0