även om det är över nu

yesterday, today, tomorrow, combine them and you get the memories

nationella imorn, buuuuuuuh!
får inte gå hem efteråt, mer buuuuuuuuuuh!
får inte ha godis, mest buuuuuuuuuuuuuuh!


fick höra idag något som fick mig att se ut som ett frågetecken.
en vän sårad en annan vän rejält och det var inte på bästa sätt heller.
hoppas att det var ett missförstånd och verkligen inte seriöst sagt,
men jag ska inte lägga mig i men men.

tjej med megastort hål i hjärtat som skriver.
sitter framåtlutad av att det gör ont inom mig.
känner hur det drar ihop hela kroppen, hur jag mår dåligt av det.
men någon jag vet är att det är mitt eget fel.
this girl has a broken heart and she could only blame her self.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0