utrymmme

Hello!

Dagen spenderades i Lund med na1-eleverna på skolan, noooojs!
Snacka om att det blev kaos med bussarna upp till vattenhallen där, vår lärare sa att det gick bra att ta 166 eller 6, då det var fullt på 166 så hoppar fyra i min klass på 6 med mig, sen så stänger chaffisen dörren för att några andra bad honom vänta lite. Även om det fanns massa plats, wft vilket sär?
Så han kör iväg med oss, och vi i panik hoppar av på nästa station, springer ner till den första, då den bussen alla satt på precis åker iväg, sen får vi ta 6:an igen, vi var ju på rätt buss?!, hahah sikket fail!

Men jag, Matilda, Jasmine och Amalia fick revansch genom att ta en tidigare buss ner till stationen efter vi ätit, när vi sen sitter på tåget utan alla andra elever så stängs dörrarna och man ser utanför massa suckande människor, de hade sprungit från bussen till tåget men ändå missat den så vi trycker nästan upp våra huvud och bara vinkar glatt, haha!

Har jag precis fixat Nellys header, hennes blogg hittar ni här.
Nu ska jag göra något åt min kurrande mage, bye.


blev en löprunda på 5 km med tiden 21.17.7 efter hemkomsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0