fade in to darkness

jättedålig på att blogga, jag vet men just nu bryr jag mig inte
chillar sönder mitt lov i mina pyjamasbyxor och pyjamaströja, lite så jag rullar, men dock inte idag!
det är sista dagen på detta året och jag hoppas att det blir den bästa!

sammanfattar 2011 kort
på gott och ont har detta året var jävligt bra, livet är en berg-o-dalbana det vet vi
man måste kunna klara av alla svåra sistsar för att nå de bra.

slutade på en skola, hade en underbart sommarlov med de finaste vännerna för att sen börja på en ny skola, då jag höll på att dö första dagen, men det var ett nytt kapitel och jag kan 100% säkert säga att det var rätt bok jag hittade, har inte hunnit lära känna alla på djupet än men fått riktigt fina nära vänner ändå, allt började så bra där, fick till och med höra av lärare att jag är den person som kan vara med alla, som alltid är trevlig och glad!
precis så vill jag uppfattas och det är inte förrens nu man inser hur mycket man uppskattar det.
helt enkelt har året var helt jävliga fucking awesome!

då jag vill tacka alla er min goda vänner, för ni är ni!



snart kommer nelly och filip hit, då vi ska bli snygga, äta megagott och ha det förjävla bra!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0