were do i begin

veronica maggio spelas ur mina högtalare nu, jag ska se henne den 21/8 på malmöfestivalen, jadååå!
och vet ni vad???? det är hoffmaestro och timbuktu på lööööööördag, gaaah vad jag längtar, helt sjukt!
ni ser mig längst fram såklart, hahah!
dock så har mina buuddiesar dissat mig så jag vet inte vem jag ska gå dit med, äsch "det löser sig" som timbuktu säger!

sov hos nelly igår tills idag, och jävla filip kasta suddigummi på mig så jag fick märken, jävla jävel, haaha.
trevligt igår och när jag kom hem så åkte jag, ralle, morsan och hampe till lödde, köpte inget (fats det var heller inte meningen) men fotta med min cuuuula brosa med fina hattar osv, haha snygga här nedanför



nu måste jag snabba mig att packa, next up -> träning :)))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0