vart jag mig än i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

Hellio, det kommer bli sån här dålig bloggning för jag tar faktikst skolan framför bloggen.

Idag så gick vi till kl 15, sen gick jag ner på Kullagatan och shoppade lite fina grejer!
Nu har jag fixat och donat med Schoolsoft, Skoldatorn, Skolmatrial osv. Nu är det bara miniräknare, få datorn, kalender, linjal, flera block sen har jag nog allt.

Nu måste jag i säng, börjar kl 9 imorgon med Kick-Off för NV/NA programmet på min skola. Så jag tar bussen tjugo i åtta utanför mig till Landskrona för att sen hoppa på ett tåg till Helsingborg.

Dagens köp;

Jeans utan fickor, chinosaktiga // H&M

Plånbok //Bitte // Lundgrens väskor

BandeuTopp// H&M

Stort Topp //H&M

Väska//Espirt//Lundgrens Väskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0