swagger jagger

Hello!
Nu sitter jag hemma vid datorn (vilket jag inte borde), jag måste direkt efter detta inlägg börja packa inför morgondagen och tre dagar framåt. (Kolboda 29-31) 
Tror jag faktiskt sitter med halsbränna också, blääää.

Igår så kom Rebecka och vi snackade massor om allt och inget, trevligt!
Idag dömde jag imorse, Svalöv - BOIS P99, 5 - 3
Vid två så tog jag med mig Kevin för en tur på väla där jag också mötte upp Nelly. 
Fullt med folk, så blev bara en stickad tröja från Cubus.

Halvtaskiga bilder med mobilen.

Hör att det åskar som in där ute, spöregn på det med. Vill verkligen inte att det ska vara så dom tre dagarna i Kolboda, fast enligt vädret på klart.se och smhi så ska det vara 16 grader och regna den mesta tiden :/
Men kul ska det bli i alla fall (Y)

Lägger in packningslistan senare. Haudi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0