sommaren är kort, det mesta regnar bort...

...ja, det kan man säga om denna sommaren i alla fall.

Istället för att skriva en roman om min sommar så kan ni få se själva i form av bilder, där finns mer men 3 collage får räcka!
Den har varit mellan en skala på bra och bäst, bättre. Dåligt skit har kommit och gått ett tag där mitt i allt, det bästa har kommit och gått det med, jag är nöjd och det är huvudsaken.
Det känns som att man utnyttjar lovet in i det sista, sista veckan har man fullt som jag nu har, men inget klagande på det.
Sommarkortet användes också in i det sista, 15 augusti påvägen hem från liseberg, var hos rebecka halv ett på natten den 16:e så det kan man säga. Jag har nog använt det flitigt för biljetten man får när man köper såg man knappt vad där stod och jag har åkt överallt, det har nog varit en jävligt bra sommar i alla fall, bäst!



Nelly Åxman, min pärla! Vi fann varann i början av sommaren och har sen spenderat minst halva lovet tillsammans, tack för du är så jävla bra, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0