meet somebody new

God kväll (tjenare)

Sitter här och äter en jättegod sallad, innehåll av:
- tomat
- gurka
- isbergssallad
- äpple
- fetaost
- kassler
- melon
riktigt god, åt den som middag med innan idag.

Har precis kommit hem från träningen eller för en timme sen, men först nu man kan ta det lugnt.
Det var en ganska lugn träning med mycket skott, sträckte mig nog i vänstra låret så jag hoppa sista spelet av träningen men annars allt bra, eller egentligen inte för vi är jättelite folk på träningarna vi är 31 i truppen och 11 på träningen, dålig stil om jag får uttrycka det själv. Och vi får knappt ihop lag till matchen på lördag, eller vi har tagit in sånna som inte har tränat alls efter uppehållet. 

Om det fortsätter såhär så tror jag att laget inte finns mer till våren, vilket innebär att jag antagtligen börjar i den stad jag ska gå på skolan i. Lund eller Helsingborg.

Nä, nu får jag avsluta här med ett NAATA (godnatt) för jag ska somna till en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0