make me your radio and turn me up when you feel low

Hello, som vanligt blir det inte som man tänkt sig och jag fastna inte i andra avenyn utan impulsåkte till entré i malmöö för fika och shopping med emma och hanna, älskar impulser!
Och som ni också vet är det alltid så att om man inte letar efter något speciellt hittar man en del, vilket jag också gjorde. På REA som daniella älskar!


Linne//NewYorker//35:-

Kjol//NewYorker//49:-

Skjorta//Cubus//74:-

Cardigan//Cubus//79:-

Hårinpackning//H&M//50:-

Sjukaste upplevelsen i mitt liv hände också idag, när vi skulle gå ut till bussen så känner vi att det luktar jättemycket bajs, och helt plötsligt så kommer det en kille springande helt naken ifrån hemköp med bajs kletat runt helt honom, äckligt!

I alla fall så är jag hemma nu och är nöjd med dagen, kommer ett inlägg senare, bara för att jag sa att dte skulle bli fler inlägg idag, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0