like it's her birthday

Helloo, tacotime är precis avklarad!
Nu ska jag fixa och dona lite här hemma, sen drar jag mig upp till ip för att kolla på u-laget med minela, vinst idag brudar?
Nu är det musictime, hahaha. "Fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi fååååååår" - Timbuktu!

På bussen hem så skrev jag en "to do list" inför helgen;
- fixa moppen
- färga håret
- fixa resväska
- kolla match
- dömma
- spela match
- packa/tagga till kolboda
- *hemlis*


Nu är snart tre saker redan fixade, sköönt! 
Hade förresten velat se "Den Svenska Björnstammen" och "Maskinen" på Malmöfestivalen idag, men känner att jag inte orkar det plus att det är lite tajt med tid. Så jag och minela stöttar våra brudar istället, låter bra det med ellerhur?


Alla måste vi någon gång visa vårt rätta jag, here i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0