jag vet något som du inte vet

Så nu har jag hunnit sätta mig ner hemma för första gången idag, skolan var bra och det har otroligtvis blivit kul att gå i skolan eller i alla fall än så länge. Längtar verkligen jättemycket till Kolboda på måndag till onsdag!

Tåget var inställt och ersatts av buss, men sen såg jag att dom andra hoppa på tåget till bjuv och skulle ta buss därifrån(jag hoppa osså på). Men sen kom jag lille smarta daniella i sista sekund springande till landskrona  tåget för att ta buss därifrån vilket löna sig med cirka 40 min. (Y)

Match sen direkt, hemma nu, stel som in i, ska käka lite godis och dra mig mot sängen för lite andra avenyn tittande.
Imorgon börjar dom riktiga lektionerna, halv nio startar matten, skitkul (NAT)


"biff"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0