hush hush

Hello Hello!
Åkte till Lager 157 imorse men blev rätt besviken, tråkigt, köpte en tjocktröja som jag nu går runt i och mina gråa mjukisbyxor, riktigt skönt! Och bodybutter, strawberry.

Åkte in till väla och chilla runder men hittade inget och var skithunrig så vi drog till IKEA och åt, fy för vad gott och billigt! Jag tog 12 köttbullar, en fet klick mos med sås och lingon, ahhh dör så gott! Och pannkaka som efterrätt!
La oss i Nellys drömsoffa en stund innan bussen gick och sedan tåget vidare at home!

NU har jag ätit (igen) och ska sätta igång en film eller andra avenyn tror jag.
För att kunna gå upp när skolan börjar så går jag resten av veckan (förrutom kanske söndag) upp kl. 8, dutti tjej!


likadan fast i blå istället för svart


över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0