blessed

Dålig uppdatering för att jag var på Liseberg igår med Rebecka, riktigt kul!
Åkte allt, love it! (atmosfear med)
Det första vi gjorde va och ställa oss vi ett chokladhjul och jag tog en hel bricka 61-65 och så vinner jag ett sånt stort choklad, snacka om att jag blev glad. Fast rätt jobbigt att gå runt att bära på en hel dag, helt slut efter dagen, köpte ett par mörkgråa mjukisbyxor, pallade inte jeans efter den dagen, himla sköna!

del 1, liseberg (del 2 kommer när jag får bilderna från beckys kamera)


chill på tåget upp till göteborg

atmosfear!

becky innan atmosfear


superglad tjej i atmosfear!

uppe i atmosfear

uppe i atmosfear, rädd tjej?

superglad längst uppe i atmosfear

flumeride

tar en smakbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0