allting kommer bli bra

Hello!
Hemma nu från skolan, träningen och mötet.
Hann hem i mellan träningen och skolan, gjorde engelskaläxan.
Sen när jag nu kom hem från mötet så såg jag att mamma köpt en kalender och fem kollegieblock! Toppen!


Sån här i svart!

Morgondagen börjar kl 9 och slutar 14.50, lång dag för en fredag.
Sen får jag se vad jag gör, menigen var att jag skulle spela match med u-laget men eftersom jag ska starta på lördag med a-laget så blev det ingen för min del. Cyklar kanske ner och kolla på brudarna eller så drar jag till Malmö och festivalen. 
Eller så är jag bara hemma och bakar kanelbullar.

ps. 9 dagar kvar till min sweet sixten! (4:e)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0