yeah

överglad idag, är preliminärt intagen på procivitas i helsingborg, sjukt glad eftersom det var mitt första val! :D :D :D
det bästa  va nog att jag inte trodde att jag skulle komma in, och alla sa bara "du kommer inte komma in, det är ashöga intagningar" gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, lyckligaste tjejen idag!

sitter och är helt sprallig, har nyss varit och sålt sbktipset, mohaha utnyttjade min bror som går i förskolan, så då gick vi ett hus ifrån vårt och vips så var 2 borta :)

nä, nu ska jag packa, felle kommer vilken minut som helst sen drar vi oss mot gräsplanen med minela för träning UTAN LÅNGKALLINGAR!


gladtjej.com?

Kommentarer
Postat av: Pellesilje

I like your website. Good job.

2011-04-19 @ 10:20:43
URL: http://pellesilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0