wonderwall

två seriepremiärer, två vinster, gott brudar!

första seriepremiären, a-laget: 0 - 1, borta mot Råå, på Råås Idrottsplats San Siro.
elli bröt foten, och hennes säsong är nog över, vi är glada om hon är tillbaka till höst.
första halvlek så spelade vi bra och hade övertaget, men dom slutade inte jobba för det.
andra halvlek började juh inte bra med tanke på elli, sen var det till att kämpa in till slutsignal.
dom var på vår planhalva rätt mycket den halvleken, men ärligt talat så drog vi ut och sparka bara bort bollen.
Målgörare: Anna Svensson #7

andra seriepremiären, u-laget: 4 - 2, hemma mot Lund SK, på Svalövs Idrottsplats.
lina stod första och felicia andra.
första halvlek, i början så tjonga vi bara vilket inte ledde till så mycket, sen i slutet vaknade vi till och spelade oss till 2 mål, men helt ärligt så tyckte jag att jag var riktigt taggad och gjorde väldigt mycket av jobbet.
andra halvlek, började med att vi fortsatte så spelet vi hade och vi satte ännu 2 mål, men släppte också in 2 billiga mål i slutet.
Målgörare: Affe #11, Emma Jönsson #6, Daniella Karlsson (jag) #10 och Affe #11


nu ska jag umgås med min bästi, ha det för det ska jag!

you are my wonderwall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0