born as champion

tänkte att ni skulle få veta lite mer om mig, tycker det är lite tråkigt att bara stampla upp det och svara på allt så jag skriver det mer som en flytande text.

först så ska ni veta att jag är för det mesta ärlig, det finns stunder då man inte kan vara ärlig för att någon kan bli ledsen då. men jag är för det mesta ärlig och säger inte saker bara för att det ska så vara. sen vi säger om jag tycker en kille är söt så säger jag det till honom, kanske inte  face to face men typ via sms/msn, jag vet inte men vissa saker kan man bara inte hålla inom sig. men säger jag det så är jag bara ärlig.
och om jag tex gillar någon så säger jag det endast till få, för jag vet att allt blir fel annars, det sprids och så lägger någon på massa skit i meningen, sen kommer det fram till personen och då är det verkligen inte som jag sa det från första början, tro mig jag har varit med om det.
jag är för det mesta glad av mig, det finns ju dåliga dagar. men det finns dagar som jag är extra glad, om ni inte fattar vad jag menar så behöver ni inte veta, men det finns dagar i alla fall då jag är extra glad. och jag hatar verkligen se vänner/familj/släkt gråta, jag klarar inte av det, det får mig att gråta själv, hatar att se någon må dåligt!
jag är heller inte personen som har dåligt självförtroende, men inte det bästa iheller. jag säger tex inte att jag är tjock för jag vet att jag inte är det. inte heller att jag kass på något som jag inte är. enligt mig så säger många det för uppmärksamhet, inte alla men många, vilket dom också får. 
jag är inte den blygaste typen men har mina stunder där man heller backar och tittar ner än tar ett steg fram och tittar upp, om ni fattar vad jag menar?
sedan anser jag att skitsnack är till för att få uppmärksamhet, jag hatar det! vill man något så säger man det till personen. men självklart finns det snack som anses som skitsnack men inte är det. men skitsnack det är förjävligt, jag kan inte förneka att jag aldrig snackat skit, det gör alla, även om dom erkänner det eller inte. 
men i mina ögon är skitsnack om någon tex. precis när du gått eller inte är där säger "åh, vad hon är jobbig, tycker inte ni det?" eller sprider falska rykten bakom ryggen, om det är negativt då. 
jag är som sagt ärlig, och säger att jag hållt på med sånt innan, men då var man ung och dum, man mognar med tiden och inser att det är för idioter.
en sista sak innan jag avslutar texten är att jag tycker inte om att killar/män nedvärderar tjejer/kvinnor, det är så lågt. tjejer/kvinnor är minst lika bra som killar/män därför är det så irriterande att man får höra kommentarer om tex damfotboll hit och damfotboll dit, fotboll som fotboll. eller att man kan säga precis vad som helst till en tjej/kvinna bara slänga ur sig "hora" eller "jävla fitta", jag accepterar inte det. så fult är det att göra så, dom som säger så vet antagligen inte vad det betyder...

det var allt för den här gången, kommer säkert fler inlägg med sånna här texter, det är så jag uttrycker mig bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0