look down over me

var o badade med felicia innan, på karlslundsbadet med våra lillasystrar.

när jag och steffi åkte bussen från torp:
- Felicias syster är lika gammal som dig, 10 år.
- Jaha, då går hon på central va?
- Nä, hon bor i Malmö.
- Va? Kan man bo där?
- Hahahha!

Just nu är jag helförvirrad, finns så mycket jag måste göra eller vill göra, men nä då känns det som tiden inte räcker till.
Jag måste plugga sv, ska göra en muntlig redovisning om fotboll. Sen har jag en kompletering i Biologi och Engelsk muntlig bokredovisning. Och så måste jag välja låt till musiken, för vi ska sjunga upp på tisdag.
Sen vet jag inte om jag ska till pappa, och kolla deras nya sommarstuga.
Sen ville jag grilla med några vänner någon dag, men vet ente riktigt om det blir av.
Sen på söndag ska jag springa mot Johan i Järavallen.

Blää, så mycket jag har att göra.
Tror det blir intensiv plugg imorn, men ska packa och äta nu sen drar jag på träning!

bloggar kanske mer sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0