replay

hej, har inte orkat uppdatera för jag blev rätt trött efter tandläkaren.
det var nämlingen så att jag gick dit på morgonen som jag sa i förra inlägget och sen så fick jag ytterligare en tid halv 2 för att dra ut två tänder, mjölktänder då, var helt bedövad upp till ögat så jag var helt sne i huvudet, men jaja, och så ska jag till tandläkaren imorn igen till en tandhygienist, vete fan varför men men, och dom sa att jag skulle visas till hösten igen för tandreglering och att jag skulle få tandställning.

sen tränade jag fast jag inte fick, that's the way i am. 
man kunde få som blödning eftersom jag dragit ut tänder, men jag tog det lugnt och var uppmärksam så allt gick bra.
det enda som jag fick höra var av mamma när jag kom hem "tränade du? är du helt dum i huvudet?"

nu sitter jag som nästan alla kvällar vid den här tiden och kollar på big brother och eftersom jag typ bara såg 10 min på Jersey Girl igår så ska jag fortsätta med den idag, inte för jag tror att jag ser klart den idag, haha.

Imorn så ska jag ut på lite ärenden med Angelika i Helsingborg, berättar när jag kommer hem.

fett snygg tatto, om jag ska tatutera mig så vill jag ha en sån här!

Kommentarer
Postat av: emma

Sån tatuering jag ska göra ju.. o:

2011-04-28 @ 22:47:49
URL: http://losingmysight.blogg.se/
Postat av: daniella

vet, hitta den på din blogg juh, tyckte den var fett cool. inte för att jag skulle få tatuera mig precis ;) därför jag skrev om jag ska ha en tatuering, det lär bli och ett par åt isf.

2011-04-29 @ 21:35:24
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0