keep on dreaming


jeans-crocker//tröja-H&M//kofta-GinaTricot//smycken//tre små inbakade flätor på höger sida(från mitt håll vänster) övrigt plattat.

hej, sammanfattat klart sidorna till genteknikprovet imorn så nu blir allt lite lättare.
annars var skolan chill och maten inte så värst god, as usual. inget konstigt med det!
ska gå upp och hitta något att äta sen våldgästar jag nog tvn med plugg och mat.
en sak till bara, jag var på trafikskolan idag och körde min andra körlektion, gick bra, lite drygt att köra i 2 timmar bara, förrutom att jag kom försent för bussjäveln var sen. på onsdag nästa vecka så har jag min sista körlektion då jag under nästa vecka ska försöka göra klart mina dataprov, tvingar kanske med oskar så han kan hjälpa mig eftersom han redan gjort dom, ciao!

-
with the dreaming people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0