jag har fuckat upp ditt organiserade liv

fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion

har precis duschat, fy för vad skönt det är att stå där med varmt vatten!

bloggar inte så värst mycket nu för tiden, det är för fint väder!
idag sprang jag i alla fall mot johan, vi hade ett vad om 500 spänn vem som sprang en runda i järavallen snabbast.
vilken härlig känsla det var att komma i mål först och få 500 spänn rak ner i fickan.

när vi kom hem så hämtade jag min cykel och mobil hos angelika som jag glömde. eftersom jag sov där, får säga det var en kväll/natt som behövdes, mycket prat och lite sömn med den bästa vän man kan ha!

resten av dagen har spenderats ute i trädgården, solande, fotboll spelande och grillning med familjen.
känner att den stunden jag solade gav rätt mycket, man ser lite märke efter sporttoppen som jag bar idag, najs som in i, bränna (LLLLLLLL)

bilderna jag sa att det skulle bli massor av tog vi med angelikas kamera så det får ni nog inte idag precis.
ni kan ju njuta av en överdrivet härlig blombild istället!

.- det kommer, måste funkar, någonstans där finns vår plats, den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7 är du -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0