jag är nästan där

denna dag är inte dålig, gick bra på inspelningen av tyskatexten, bra på so-provet där jag tackar lena som bokstavligt talat klippte av halva prov för hon tyckte det var för lång, åt glass och endast snackade på mattelektionen för att skolans bästa lärare ska sluta, lena... det var där emot inte roligt :'( 
sen blåser det som in i på hemvägen, men eftersom jag är en turnisse så får jag medvind hela vägen, awesome eller?

men sen hur kul är det att vakna till att grannen står och sågar ner träd i vår trädgråd? blev riktigt förbannad på mamma för hon hade sagt till honom!

aja, snart träning. ska ta och ringa pappa nu snart och säga att angelika följer med mig till honom imorn. :D


crocker jeans-JC//svart linne-H&M//WTC-jacka-NewYorker//smycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0