i swear


Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark

Hallå där!


underbart väder, mums! man börjar nästan ta lite på sommaren, väntar bara på att vattnte ska bli varmt och sommarlovet ska komma, hade inte suttit fel säger hon som nyss haft påsklov, haha.

korta jeansshorts åkte på idag, snodde dom av mamma, en tublinne och endast en kofta hann jag ta på mig imorse eftersom jag försov mig till halv 9, men det var rätt kläder för idag får jag säga. mitt naturliga lockiga hår över på ena sidan blev det, hade faktikst funderat på det igår, sån tur när jag försover mig.

skolan var rätt chill, hade engelska ute och fick mvg på mitt biologiprov, låter ändå helt okej?
nu ska jag upp och käka sen bär det av till träning!

Valborg kommer bli jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0