i just wanna lay in my bed

haj på daj din graj!
älskar skånska, så härlig dialekt!

jo, nu så är det snart slut på ett underbart skönt påsklov, fint väder, fina vänner och fin fotboll! 
man har till och med blivit lite brunare, det är inte ofta det händer i april månad.
ikväll ska jag färga min ögonfransar, och göra som inläggets rubrik säger.
nu ska jag kolla vädret imorn och hitta några kläder som jag kan ha imorn. 

på fredag ska jag in till helsingborg och pierca mig, awesome!
drar med mig någon vän också väll för lite shopping i stan.
först på listan står; bikini sen kommer kläder till pappas 50års fest, parfym och självklart nya fotbollsdojor.
någon av dessa som kommer sitta på mina fötter snart!
lutar åt dom första faktikst!




matchen kan vi hoppa över, spelade inte bra alls, förlust med 0 - 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0