i just gonna dance all night

hello :D
nyss hemkommen från ip, kollade herrarna när dom spela mot Kågeröd, 3-0 gott!
Nu har jag 3 rätt på sbktipset, rätt bra efter det bara har varit 3 matcher som är med där.

I alla fall så körde mamma mig och Angelika till Hbg innan, för att jag skulle pierca mig, men klok som jag är så glömmer jag legetimation, tur jag har en sån bra mamma som snackar sig till så att dte funkar ändå.
Det gjorde ont får jag säga, Angelika filmade och vilken jäkla min jag gjorde, haha.

Imorn kommer bli en häktig dag, ska upp kl 05.00 för att jag ska inventera på Gunnarsson kl 06.00, sen går jag därifrån så jag kommer i tid till samlingen kl 11.00, för match med A-laget kl 13.00 i Hardeberga. 
Sen måste jag snabbt hem och fixa till mig lite och sen drar jag till Amelie för Valborgsfest med goa och antagligen riktigt glada vänner, HÄRLIGT!

Resultat:

vi vänder blad

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var gjorde du navel piercingen? Behövde du föräldrarnas tillstånd eller något sånt? Kan man gå dit och pierca sig om man är 15 år utan föräldrar? =)

2011-05-05 @ 18:48:40
Postat av: d

jag gjorde den på gecko i helsingborg.

och ja man behöver tillstånd, eller inte med sig utan när du bokar tid så ber dom om föräldrarnas nummer så när du kommer dit så ringer dom + att du ska ha legitimation med dig.

2011-05-06 @ 15:20:12
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0