i can see us in your eyes


bara 8 skolveckor kvar till sommarlovet!

någon jävla idiot till tjej kallar mig hora, fjortis, äcklig, ja och allt det där, när hon själv är närmare det än jag?
visst jag bryr mig att hon säger så, men jag tar fan ingen skit från en person som tror hon kan gå och klampa på alla i hennes väg.
hon vet juh inte ens vad hon dillar om, fattar var jag är äcklig eller fjortis överhuvudtaget och hora borde hon nog slå upp i ordboken, för tydligen så vet hon inte vad det betyder. det är inte precis så att jag säljer sex?
åhh, blir så jävla förbannad på personer som tror dom är så bra, tror dom kan bestämma över allt.
lixsom när man ser henne klaga på andra, skrika och ha sig, när alla bara låter henne bete sig så. när man inte sätter ner foten så kan man inte få ett slut på det, om det ska gå så långt att jag slår till tjejen så kan hon inte hålla på så!

jaja, ska försöka bli lite mindre arg nu, funderar på att cykla typ till torp eller något, får se hur det blir.
fick ur mig lite ilska innan när jag gymma med jennifer i en timme eller så.
nä, bloggning är inget jag är taggad på nu, ut slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0