back & forth

alldeles för sent för mig att vara uppe nu, känner verkligen för att sova.
lite träningsvärk i ryggen, vid skulderbladen, hade varit skönt med massage nu!
äsch, ska dra till carola och torp imorn, så får det där.

träning var awesome, skott och inlägg stod på schemat.
efter blev det fika, gott som in i med mackor efter träningen!
när jag kom hem så slog jag mig ner i soffan bland dom andra och såg på ishockey? tydligen var det om sm-guldet och färjestad vann mot skelleftå med 4 - 1, tönt jag e.

nä, ska bara säga till angelika inte ska försova sig sen hoppa i säng, ciao ciao!

ps. seriepremiär för a-laget på råå kl 15.00 lördag
sen match med u-laget på söndag, hemma kl 15.30 mot Lund SK, checka?


vill tillbaka, sommar snart, taggad som in i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0