alligator sky

Ny header, den bästa hitills, riktigt nöjd i alla fall!
Om ni inte ser den så uppdatera sidan och poff så ser ni underverket, gjort i picasa.


Hade tänkt berätta om inspirationen till den:
- först så tänkte jag en bra bild på mig själv som grund och så blev det också.
- sedan ville jag ha med en bild på en mycket speciell person, nämlingen angelika clausen. och då blev det en bonusbild på våra skor, bilder är så härlig i sig själv därför passade den perfekt!
- ville ha den färgglad med passion, så det blev inte i svart och vit eller med deppbilder.
- många bilder säger mycket tycker jag; hjärtana är förståss kärlek som är en del som fallit över mig nu.
- jag vill ha en så kallad "textbild" där det stod något vettigt och det hittade jag också, den passade även in i mitt tema.
- två personer som håller handen? jo den ena är min pappa så det är lite en del men det är själva "hålla handen" som är syftet, lite kärlek och bilden är så gullig tycker jag.
- utöver det så har vi bilder på naturen; solnedgången, blommorna och hamnen, dom är bara så härliga, passar in med färgerna också.

Något nytt med att berätta om detta, aldrig fel med nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0