pardeey. ♥

tjena.
nu när jag har tid skriver jag här ;)
har precis duschat och strax fiix innan man drar tills sara
och firar henne med en awesome kväll.

har inte hänt så mycket denna veckan.
vanlig skoldag i måndags sen i tisdags så hjälpte jag till på
kommunmästerskapet, fick gå hem tidigare men mina
tjejer som jag var ledare för var awesome, asmånga medaljer.
onsdagen vanlig och avslutades med hälsomagasinet på
spåret, lite träningsvärk jao.'
efter dte åkte man ut på centan och köpte nya skor, marinblå converse :D
asfina.
efter det till bästii och sov där, skönt och träffas igen.
tordagen var studiedag och jag o bästii drog till väla och handla present
till sara.'
fredagen också studiedag och den var riktigt chill, på kvällen match med b-laget.
idag, dömmde kl 10 så jag gick upp tidigt och sen var det duschen och nu
sitter jag här.

bilder kommer sen, ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0