lånetelefon..

hej.

tre dagar sen sist.
hoppas ni inte tröttnar :'(

ni måste juh verkligen höra mitt skämt.

- "vad är det för jävla val alla snackar om?
för jag har inte sett någon"
HAHAHAHHAHAHAH, det var kul :D

jaja, helgen har varit chill, inget speciellt har gjorts.
i fredags vara vi hos carola och käka och kolla film.
låna hennes systemkamera och fota, blev asfina bilder
på katter och när ralle och erik spela match.
igår spela jag match, som vi inte behöver prata om,
sen hem till moster och åt paj och vetelängd.
blev film där osså och god kinamat, längesen man åt det.
idag, var på sån modell för en dag med ankan.
kände inte för det egentligen, men ja.
blev asfina bilder men köpte inga, kosta typ 750:-
för en bild, så nä tack.

har osså en lånetelefon, men har samma nummer och allt.

nu ska jag nog dra några avsnitt av paradise hotel danmark elr något.

HA DET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0