du bist mies!

hej, bloggande kommer åt sidan men det dyker upp lite då och då.
så här är ett då.

söndags, åkte till bästii och kolla karate kid och sov där.
måndags, vakna upp hos bästii och sen blev det skola - hem och plugga och inget mer med det.
tisdags, mammas födelsedag - skola - köpte blomma till mamma - träning - det vill säga bäst, träna på a-plan - hem och kolla sverige.
idag, skola - hem - plugg och inget mer med det.

ja mitt liv är boring nu, förutom med bästii - med henne kan man inte undgå att skratta :D

nu pluggar jag på svenska ord, typ 113 ord tills på fredag, åhhh hata!
för om jag inte hatt det och jag hade haft pengar på busskortet hade jag varit på väla nu
med bästii :(




"ofta jag har lämnta dig? jag har inte ersatt dig med någon annan, blir inte glad om man säger upp vänskapen så, när vi inte träffas på ett tag och du gör det via sms"


ha det men inte för att jag har det men ja -.-







- en och samma person.









- min värld!


Kommentarer
Postat av: a

bästii, allt blir bäst med dig, ♥♥

2010-09-08 @ 23:40:12
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/
Postat av: d

♥♥

2010-09-14 @ 21:42:21
URL: http://daniellafotbollenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0