15

ja, som ni ser på rubriken så blir jag femton idag.
vilket innebär att jag får cykla utan cykelhjälm ;)
får gå på 15-årsgränade filmer m.m. ,)
hhahah, skojar bara med er.

men dagen började med att jag dömde sammandrag och sen
chilla där hemma med gösta.
sen åkte hon hem och lite släkt kom för att fira mig, men
vid halv åtta åkte jag med carola till torp och tog tåget där ifrån
åtta för att se på bio med gösta, salt
den var bra, men bäst var när vi skulle gå ifrån bion, då ser
vi en kille bada i en fotän hahahahha. dagens!
sen raggar två fulla killar på oss, vi dissar/springer ifrån dom.
jaja, helt enkelt var det kvällen som gjorde allt till en bra födelsedag.

ha det.


Kommentarer
Postat av: a

mannen i fontänen fick äran att hjälpa till att göra min dag, men hela kvällen var bäst, helt enkelt fantastisk. love u! ♥♥

2010-09-05 @ 00:37:02
URL: http://angelikakilegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0