svalövs tjejer det är grejer ♥

hej det var ett tag sen sist ja.
nu har jag lite saker att berätta, lite förändringar :)

1. jag har färgat håret
2. jag har köpt nya inomhus skor
3. jag har köpt nya skor
4. jag har börjat på moppekurs
5. vår lag ska splittras eftersom dte inte finns 16-årsserie dvs upp till damerna.
6. jag har fått min present av ankan
7. jag har inte fått tillbaka min mobil
8. jag tjatar ut låten: "gubben i lådan"
9. kan inte komma på så mycket mer nu.

bild på nr 1:

bild på nr 2:

bild på nr 3:

bild på nr 4:

bild på nr 5:

bild på nr 6:

bild på nr 7:


annars mår jag bra, jao :)
blir antligen till bästii ikväll och vi kränger godis och hittar på något roligt ja :D

jag älskar min familj, mina vänner, släkten och mitt lag. jag borde säga det oftare faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0