ja, killar och tjejer på samma plan jaopp :)

hej.

emma och hannas place var det när jag vakna.
sen ringer sara och frågar om jag vill spela med
killarna, jag bara "vad sa du?" trodde lixsom att det var ett skämt
men nä. så det blev match med boysen för mig minela sara
och indre, rätt kul faktiskt. oskar gjorde så man skratta hela tiden.
typ, "akta dig, han har damp" och "du kan ta han för han är klenare ön dig"
osv. jag bara asg. :D

jaja, sen hem och chilla.
och nu har man käkat mat och tårta eftersom min lillsyrra fyller 9 imorn :)

just nu:


jag och mina vänner apan och fcb halsduken :)

apan skyddar mig ;)

mina fina tofflor och min kusin till toffel framför ;)

HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0