gulligt värre.

helgen är över, inget man gillar precis.
den har spenderats med sara i fredags och med laget på lördag morgon, sen familjen och mig själv på dagen där och på kvällen med bästii och även edde.
söndagen med bästii och edde senare bara bästii.

helgen har lixsom varit riktigt bra, varierande. det var för det första länge sen man var ensam och han prata med  sig själv eller vad man ska säga.

nu ska jag nog snart sova med bästii för hon är här och det är inget man ångrar det.

jag ville bara skriva av mig lite, en liten stund. nu har en liten stund gått och jag har skrivit av mig så nu tar vi och säger godnatt!

"det känns som om jag förändrats, startat upp på nytt bara genom att byta hårfärg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0