gösta ♥ greger och apan göran :)

hallå ja, ovanligt glad här japp :D

jennifers place i fredags, kul faktiskt. men hade varit bättre om man inte pratat "hemlisar", men jaja.
ett tack ska du ha jennifer ♥
på morgonen därefter så åkte jag till pappa och landa då i helsingborg.
tog en fika i solen gött var det.'
imorse samlades man kl 11 inför match i svalöv, spela back i första halvlek inget bra.
sen blev jag överlycklig som fick spela topp i andra, toppen ;D dessvärre blev det en förlust som
sista match i serien, men satte ett mål och nu taggar man inför inomhussäsongen ;)

efter skolan imorgon så ska jag in till landskrona och äntligen fixa med moppekortet :)
så jag är extra lycklig nu, ha det!

ps. jag älskar dig, gösta.


Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan



minnen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0