hej.

ligger nu och kolla rasmus på luffen på tvn.
tänker så satans mycker på dominika också.
hoppas du mår bra vännen.

"jag kommer ut från skolan och går till moppeparkeringen som vanligt
sen kollar jag en bit fram vid månsabo, där står en klunga och en bil framför.
jag tänkte  vad faan händer nu ? är det bråk?
går snabbt fram dit och ser dominikas tröja, hon sitter där och
är helt tyst och stel. jag frågar vad har hänt?
någon svarar hon blev påkörd, av vad ? frågar jag.
av bilen, jag kollar på bilen en röd saab. sen ser jag en ung kille
i 20-årsåldern, han som ägde bilen och även körde på domi.
jag börjar skaka i hela kroppen och amelie tar min hand.
dom ringer 112 och först räddningstjänsten sen polisen och tillsist
ambulansen. jag, amelie, michelle, catrin och marina är dom som står kvar.
senare får jag veta att, bilen hade tydligen körde snabbt och sen
bromsat men inte i tid så domi hade åkt upp på motorhuven sen ner
på marken. marina och michelle hade gått brevid och catrin en liten bit
framför."

jag fattar fortfarande inte att det hände, och verkligen inte henne. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0