shopping älskar vi (:

hallojsan :)
trevlig dag det är idag, fint väder :p
nä men i skolan var väll inget särskillt mer än att markus inte hade
rättat mitt prov och jag var den ända :(
gillas nt.
sen idrott sprang 3 km, dvs 2 varv runt svalövssjön på 11:47. redit bra enligt mig.
kommetera vad du fick !
sen blev det hem och shopping så jeffla länge sen jag shoppa så det blev litta bilder kommer
där det står var allt är köpt m.m.
nu är jag hemma och chillar endast pytteplugg kommer annars vete faan vad jag ska göra men jaja.


allt!

världens finaste linne, "I ♥ och en fotboll"
köpt på new yorker.

fint linne, lite längre med en zebra på jätte´gulligt (:
köpt på cubus.

ett tredje linne med en grön/gul ananas på och där det står "tropical"
också köpt på cubus.

"camilla shorts" vit- blå randiga.
köpta på cubus.

nicea ballerina, svarta med en liten rosett framtill.
äntligen ett par ballerina som passar mina smala fötter (:
köpta på new yorker.

också min efterlängtade väska, grön axelväska med märket adidas
köpt min på stadium men finns på t.ex. team sportia m.m.

men ska kolla "efterlyst" nu så glöm inte mottot och pyss och extra kärlek till caroline ♥

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0