seger!

tjenis penis :)
vatt hos pappa och har därför inte skrivit, men har typ bara stekt och grillat ;)
innan idag, gick jag upp typ åtta för jag skulle spela match, åt frukost och kolla tv sen drog man till samlingen
och matchen vann vi dock osså med 6-0 kunde vunnit med mer men man ska väll vara nöjd. så
dte är jag väll men sen var det juh duschen och hem sen kl 15 börja årets match som
man bara nt skulle missa och det gjotrde jag nt heller men man trodde faan att svalöv
skulle få storstryk men så vann dom :D
men 3 - 1 hallå! fy faan vad bra boys :)
sen vänta jag, minnipinni, linn, sara, sofije, saga, sara på sebbe för vi skulle ha följe med han
då gick vi till bussen för linn skulle hem, men då gick det nt någon buss så hon ringde sin pappa
som eftter några men kom och hämta henne. så llänge gick vi in på netto och köpte glass :DD
sen så kom linns pappa och vi gick hem så nu har man kommit hem och ska väll plugga för prov ska ske
på tisdag det gillas nt.
men annars har man minnipinnis replik " du är min idol, nu och föralltid "
och tack alla vi har, converse och kawasaki - power ! (Y)
kolla väll runder på litta bloggar innan jag pluggar så skriv gärna din. .)

pyss lovelingar  ♥

love danni ♥
fotboll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0