plattång sönder, NEEEEEEEEEEJ!!

tjolahoppsan sa.
sorry för ingen uppdatering igår. palla nt när jag kom, slängde mig
på soffan efter u-lagsmatchen som vi vann med 4 - 0. blev eurovision song contest
anna gick inte vidare som jag trodde :P
somna typ vid elva.
min plattång är sönder märke det imorse. D:
idag var det skolan och så kom en som hette christoffer och berätta om sin tågolycka,
hemsk, han hade inga ben och bara en arm och var 4:de bästa simmare i europa, imponerande.
han var helt otrolig, han andra som berätta om annat berätta hemska händelser, och vi såg
på en film om en tjej som blev överkörd av tåget för att hon stod på rälsen och lyssna på musik i
hörlurar, sen en pojke som var uppe på en spårvagn och lekte sen trilla och brände upp
hela högra sidan.
helt jeffla hemskt, det gör ont i en.
men annat nu. sen blev det mat direkt och lunchen blev typ en kvart pga det där tåggrejset.
sen idrott, det regna så vi spela volleyboll inne ist , kul.
hemma nu och vi ska äta tacos som är asgott.
annars sitter jag här med syrran och chillar blir kanske gh eller wii elr playstation.
så måste dra, pyss och glöm inte mottot  ♥

endaste 19 dagar kvar, LÄNGTAR ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0