moget, vad tror du jag ska göra? slå ner dig?

hello tjockisar !
ni har fortfarande nt hjälp mig med min bloggdesign ;(
nu är jag ledsen för det.
med tanke på ledsen, skolan idag, sexorna kom som blir dom blivande sjuorna.
men dom i vårt arbetslag är faan tröga i huvet. tar bara från B och
så får vi  nt visa dom runder så jeffla lågt. man kunde juh tagit hälften av
A och hälften av B. eller lottat bara nt hålla på ngt sånt. nä man är bara dum i
huvudet istället! :@
Men litta glada miner nu, jag hade tyskaprov och jag kunde allt.
nu kan man va GLAD. sen följde emelie med mig hem vi typ åt först korv
med bröd sen gick vi ut i trädgården men det var nt kul så vi tog en boll och skulle upp till
fotbollsplanen vid mig men det var full så vi stack till ip ist men den var osså full så
vi satte osså på rampen först, sen körde vi att man skulle få över bollen,
över staketet på två tillslag. man fick prick om man nt klara det sen
stack vi typ hem för ett tag sen.
nu har hon åkt hem med 7-bussen :(
nu sitter man här och har pluggat tyska blirre väll fysik osså och litta engelska.

pyss, sötisar !


love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0