marshmallowskrig (:

halloj :)
skola idag, börja med att jag sov längre och sen var det sån gymnasieinfo på svalöfs gymnasium
jag fick hålla i en orm fy faan vad läskigt sen kolla vi typ i verkstaden och på
olika lantbruksmaskiner.
vi fick typ info vad det fanns för inriktningar och sånt knepigt.
men skit i det, sen skjutsa jag och emelie tb till skolan, sen åt vi ngn fisk.
och prov i fysik hade jag osså som gick ganska bra tror jag iaf.
jobbigt!
hem sen och valde kläder för imorn för jag kan nt välja på morgonen för jag
bytar minst 5 ggr, men morgondagens outfit blev svarta leggings, vitt linne och en svart skjorta.
sen träning, kondition och skott blev det idag.
sen kul efter med minni och caroline senare med philip osså.
marshmallowskrig, sen snacka vi om örebro. det är bara 22 dagar idag, det GILLAS!!
hem, dusch, här o.O

Du säger : Melodifestivalen
Jag säger : Champions League

Du säger : Erik Grönwall
Jag säger : Messi

Du säger : Såg ni Hanna Montanna igår ?
Jag säger : Såg ni matchen igår ?

Du säger : Britney Spears
Jag säger : Fernando Torres

Du säger : Talang 2010
Jag säger : Fotbolls VM 2010

Du säger : Idol juryn är taskig
Jag säger : Jävla Hemmadomare...


pyss, glöm nt mottot !

love danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0