happyface ? ja. ny blogg? ja.

hello tjockisar!
tycker att ni ska kommentera på min första bild på blogeeggen va ellerhur?
men men, har tränat precis.
sen kolla jag minnipinni, linn, sara och amelie litta på boysens träning.
after that så drog jag minnipinni och linn till centrum för linn skulle hem med
bussen. HAHA, kul var det iaf.
asså fattar ni hur kul det är med vänner som man kan prata med om allt`?
om nt, så kan jag säga tt det är awesome : D
satt här och kolla på en massa olika bloggar, så fick jag för mig att skaffa en
själv som jag dock osså gjorde :p
men behöver litta hjälp med att snygga till sidan va?
är du den som kan det säg bara till :)
annars har det bara varit plugg nu och litta choklad som aldrig är fel.
ska väll sova snart!
lägger in imorn, och då ska jag ha en jeffla massa kommentarer,
hoppas jag. så SKRIV!!

pyss, sötisar !

love danni ♥
fåtal vänner som vågar stå upp ist för att sitta ner.

Kommentarer
Postat av: ebba

svar : jo alltså, dom t.ex " kisses and hugs from ebba " kan man göra i lite olika program. man bara skriver vanligt, sen lägger man till ett stickers eller så man vill ha det. sen sparar man bilden man gjort, sen lägger du in den när du skrivit klart ett inlägg så sparar du inlägget. så finns den med i ditt inlägg :-)

men det finns också så att den kan komma upp automatiskt. :-D

2010-05-19 @ 10:55:57
URL: http://www.eebbashappiness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0