en vän som står upp när hela världen har ramlat , caroline ♥

jag måste skärpa mig, hoppat över en dag i uppdatering igen !?
men ja min helg och spenderats hos emma och hanna i jobbform.
match idag för några timmar sen, vi hade det, men vi trodde vi skulle ta det lätt
i den situationen men så funkar dte nt.

mors-dag ? choklad till mamma.

käkat toblerone nu, tummen upp o jag har så jäkligt ont i huvud, tummen ner.
kanske blir sån "tummen upp och tummen ner" inlägg senare.
lyssnar på spotify, elvis är juh bra, men då menar jag hans "rock" låtar.
just nu står playknappen på 'medina - sagoland' och sen kommer 'ken ring - ber en bön'
dom sjunger om känslor, man blir tårögd när man hör dom, LYSSNA!


daniella ger kärlek till alla läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0