Wonderful world - Otis Redding !

it´s a wonderful world when i´m sitting in a dock a bay.
blandning av dock of a bay and wonderful world.

men hej och glad midsommar börjar vi med.
jag har bytat kläder tre ggr och nu har jag det rätta,
det börja med detta...

linne - ullared
shorts - cubus
öronhänge - gina tricot

sen ändra jag så det blev så här..

tröja - h&m
linne - ullared
shorts - present från kusin
öronhänge - gina tricot
halsband - present från emelie

och det sluta så här..

tröja - h&m
linne - ullared
shorts - present från kusin
öronhänge - gina tricot
halsband - present från emelie

och håret blev mitt vanliga för jag orka inte platta det .

kärlek från mig till er.
love danni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0